maandag 9 juni 2014

Zwerftocht met de Korilu

Dit is een soort reisverhaal van een jongen (hij heet jasper) die eigenlijk alles weet (zegt hij zelf).
Hij gaat niet meer naar school en heeft de bibliotheek van Amsterdam al uitgelezen en zit op een bankje in het Vondelpark. Op een dag komt er een klein wezentje die zegt dat hij niks van de wereld weet en jasper die word daar boos over. Hij gaat zonder geld op zak met de korilu de wereld over en hij ondekt dat hij inderdaad niets wist van de wereld.

De karakters zijn:
   - Jasper (de jongen die zegt dat hij alles weet, en hij weet ook best veel alleen niet van de wereld)
   - De Korilu ( het kleine wezentje die zegt dat Jasper niets weet waardoor ze samen een soort wereldreis gaan maken)

Ik vind de karakters best goed, omdat ze goed bij het verhaal passen, want Jasper bijv. die is dan heel zeker van dat hij alles weet, maar dat is dus niet zo. En ik vind ze mooi getekend













Ik vond dit boek leuk om te lezen en raad dit boek zeker aan voor mensen die van reisverhalen houden , omdat ze in het boek een soort wereldreis maken en dan weer in Amsterdam terugkomen en onderweg word hij bijv. ook gevangen gehouden door politie in het buitenland omdat hij een klein wezentje bij zich heeft. En voor degenen die geen zin hebben in een heel  groot boek.

Het boek had volgens mij 157 blz.
Dit was mijn 2de boek,

Doei

Geen opmerkingen:

Een reactie posten